Kogeplade SenseBoil indikator blinker

Senest opdateret 08-01-2020 11:27

Problem

  • SenseBoil®-indikatorer blinker 
  • SenseBoil®-funktionen virker ikke 
  • Kan ikke aktivere SenseBoil®-funktionen 
  • Hvordan anvendes SenseBoil®-funktionen?  

Gælder

  • induktionskogesektioner med SenseBoil®-funktion  

Løsning

  1. Sørg for at kogesektionens overflade er tør
     
  2. Afslut kogningen eller vælg en kogezone uden restvarme.  
    Er alle kogezoner i brug eller er der restvarme på dem alle, udsender kogezonen et bip, SenseBoil® indikatorerne blinker og funktionen starter ikke
     
  3. Vælg en kogezone inden for 5 sekunder efter aktivering af SenseBoil®-funktionen  
     
  4. Hvis ovennævnte råd ikke virker, kontrolleres og ændres kogesektionens strømbegrænsning  
    Vi henviser til den fulde beskrivelse i din brugsanvisning. Du kan hente din brugsanvisning her
    BEMÆRK: Sørg for, at den valgte strøm passer til sikringsinstallation hvor du bor. Kontakt evt. din lokale elektrikker for råd og vejledning on installation.
     
  5. Hvis ovenstående ikke løste problemet, anbefaler vi at du booker besøg af en vores specialuddannede serviceteknikere.
    Du kan døgnet rundet nemt bestille et servicebesøg online, og selv vælge den ønskede dato for besøget.
Bestil en servicetekniker
Bestil en servicetekniker

Har du brug for hjælp med dit produkt? Så kan du booke en servicetekniker som er ekspert i netop dit AEG-produkt og få en professionel og effektiv reparation. Følg linket nedenfor for at registrere og booke dit produkt.