Vejledning til Ordre
Har du ikke modtaget din ordrebekræftelse, eller vil du se status på leveringen? Få mere information her.
- 30 dages returret på dit uåbnede produkt (Gælder kun webordre)
- Hvad gør jeg, hvis jeg opdager, at produktet er leveret beskadiget?
- Hvordan afgiver jeg en ordre?
- Hvordan ved jeg, om min ordre er indtastet korrekt?
- Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse via e-mail. Hvad kan jeg gøre?
- Jeg har ikke modtaget nogen ordrebekræftelse. Hvad er grunden?
- Reklamationsret
Levering & Returnering
Venter du på at få dit produkt leveret? Få svar på de mest stillede spørgsmål om booking, modtagelse og returret.
Kundeservice
Har du sprøgsmål eller feedback i forbindelse med dit køb? Vores kundeservice hjælper dig!
Installation & Service
Brug for hjælp til at installere nyt produkt? Få svar på dine spørgsmål vedrørende service og garanti.
Betaling & fakturering
Svar på spørgsmål om betaling og faktura - inklusiv transaktionssikkerhed.
Skrotning
Bæredygtighed
Få mere at vide om hvordan Electrolux arbejder med og for bæredygtighed.