Problem
Hvordan reklamerer jeg over mit køb?
Reklamation
Klage
Garanti
Reklamationsret
Jeg har spørgsmål til mit produkt?
Mit produkt er gået i stykker, hvem kontakter jeg?
Gælder
www.electrolux.dk & www.aeg.dk
Løsning
Når du har købt et produkt hos os, har du some forbrugere 2 års reklamationsret på dit produkt. Har du spørgsmål efter dit køb, eller er dit produkt gået i stykker, skal du kontakte os. Vi vil herefter hjælpe dig med en vurdering og en eventuel løsning.
Når du kontakter os via kontakt formular, er det vigtigt du har dokumentation for dit køb, klar. I form af en kvittering eller ordrebekræftelse.
Du kan læse mere om i nedenstående links samt kontakt formular:
Electrolux
https://www.electrolux.dk/support/contact-us/
https://www.electrolux.dk/overlays/shop-terms-and-conditions/
AEG
https://www.aeg.dk/support/contact-us/
https://www.aeg.dk/overlays/shop-terms-and-conditions/