Hvordan reklamerer jeg over mit køb?

Senest opdateret 26-08-2022 08:41

Problem

Hvordan reklamerer jeg over mit køb?

Reklamation

Klage

Garanti

Reklamationsret

Jeg har spørgsmål til mit produkt? 

Mit produkt er gået i stykker, hvem kontakter jeg?

Gælder

www.electrolux.dk & www.aeg.dk 

Løsning

Når du har købt et produkt hos os, har du some forbrugere 2 års reklamationsret på dit produkt. Har du spørgsmål efter dit køb, eller er dit produkt gået i stykker, skal du kontakte os. Vi vil herefter hjælpe dig med en vurdering og en eventuel løsning. 

Når du kontakter os via kontakt formular, er det vigtigt du har dokumentation for dit køb, klar. I form af en kvittering eller ordrebekræftelse.

Du kan læse mere om i nedenstående links samt kontakt formular:

Electrolux

https://www.electrolux.dk/support/contact-us/ 
https://www.electrolux.dk/overlays/shop-terms-and-conditions/ 

AEG

https://www.aeg.dk/support/contact-us/ 
https://www.aeg.dk/overlays/shop-terms-and-conditions/