Hvordan kan jeg returnere mit køb?

Senest opdateret 26-04-2022 11:52

Problem

Hvordan kan jeg returnere mit køb?

Hvordan laver jeg en retur?

Løsning

Produktet skal returneres inden for 14 dage efter modtagelse af leveringen.

Returnering af små apparater via PostNord: For at returnere dit produkt skal du udfylde retursedlen, som du vedlægger sammen med produktet, du ønsker at returnere. Da du modtog din leverance, fulgte der en printet returlabel med i din pakke. Denne label klistrer du på pakken, hvorefter du aflevere pakker på det nærmeste posthus. 

Produktet skal returneres i original emballage med tilhørende emballage. Som forbruger er du ansvarlig for risikoen ved returforsendelse. Skader som følge af defekt emballage refunderes ikke. Sørg for at få en kvittering for, at du har sendt forsendelsen og gem den som bevis. Hvis du har spørgsmål vedrørende dit retur, kan du altid kontakte Electrolux kundeservice via chatten eller på nedenstående kontakt os formular.

Hvidevarer: Kontakt Electrolux på nedenstående kontakt os formular, og derefter vil vi aftale nærmere, hvornår vi kan sende fragtmand hos dig for hente hvidevare.

Refusion af returnerende produkter fortages inden for 14 dage efter returnering er modtaget, kontrolleret og godkendt af Electrolux retur afdeling.

Hvis du har betalt for din ordre med et kort i webshoppen, sker refusionen til det samme kort. Vi kan ikke indbetale pengene til en anden konto.

Føl nedenstående links for at kontakte os, eller hvis du vil læse mere om dine returbetingelser:

Electrolux

https://www.electrolux.dk/support/contact-us/

https://www.electrolux.dk/overlays/shop-terms-and-conditions/

AEG

https://www.aeg.dk/support/contact-us/

https://www.aeg.dk/overlays/shop-terms-and-conditions/