Alt du skal vide efter dit køb
Tak for at du handler hos AEG
Det er vigtigt for os, at du er glad og tilfreds med dit køb hos os. Derfor har vi samlet den information som er vigtig for dig, når du har trykket på køb-knappen. Vi stræber efter at altid kunne give 100% kvalitet hele vejen igennem.
Her kan du læse, hvordan du kommer i kontakt med vores support, registrerer et produkt eller skriver en anmeldelse. Vores købsvilkår finder du længere nede på siden. Her kan du også se, hvordan du returnerer et produkt (selvfølgelig med fri fragt).
-
-
-
3Ofte stillede spørgsmål
Her finder du svarene på de mest stillede spørgsmål om køb, levering og returret.
Skriv en anmeldelse af dit produkt
Har du for nylig handlet hps AEG? Så vil vi sætte stor pris på, at du vil give os feedback. Din mening betyder meget for os - og du kan desuden hjælpe andre med at at afgøre, hvilket produkt som passer bedst til dem.
Derfor vil vi blive glade, hvis du vil skrive en kort anmeldelse. Sammenfat din oplevelse af produktet, så både vi på AEG og vores brugere kan blive klogere. Det er et kompletterende perspektiv for os og giver samtidig vore brugere en ærlig beskrivelse af kundetilfredsheden med vores produkter.
Registrér dit produkt og få alle tilbud og goder
Vil du have eksklusive tilbud i vores webshop og blive en del af vores kundeklub? Det eneste du skal gøre, er at registrere dit nye produkt. Herefter får du overblik over alle de produkter, du tidligere har registreret og kan hutigt finde reservedele.
Produktregistrering giver alt det der eksta man gerne vil have
Efter registreringen kan du få kampagnetilbud på nye produkter og medlemsfordele som:
- Mulighed for at booke tekniker online
- Downloade tilhørende dokument
- Se status på dit garantibevis
- Få hurtig hjælp af Kundeservice
- Køb reservedele og tilbehør
Returret og købsvilkår
Du som handler i vores webshop kan fortryde dit køb inden for 30 dage fra du har modtaget produktet - såfremt at det er uanvendt og stadig er i i den originale lemballage. Naturligvis har du som altid en fortrydelsesret på 14 dage. Læs mere om reklamatonsretreturret her på siden eller i købsvilkårene som du fik på mail i forbindelse med din ordrebekræftelse.
Returret på hvidevarer - hentes af AEG
Vil du have hjælp med din returfragt kan du kontakte os på mail: receptiondk@electrolux.com, på chatten eller på telefon. Så henter vi dit produkt og sørger for transport.
Returret på din forsendelse - sendt med posten
Vil du have hjælp med din returret, kan du kontakte os på mail eceptiondk@electrolux.com, på chatten eller på telefon. Herefter sender vi en mail til dig med en returetikette, som du kan printe ud - eller også kan du få den med posten til dit hjem.
Kontakt os
Produktmanualer og svar på ofte stillede spørgsmål, finder du under vores support-sektion. Du kan også chatte med os direkte her på vores website eller på Facebook. Vil du tale med vores kundeservice, kan du ringe til os på telefonen. Såfremt du ikke har mulighed for at fange os i åbninstiden, kan du maile til os. Vi svarer så snart vi har mulighed.